På prao :))

Denna veckan så prao:ar jag i Ängs Skola (den gamla jag gick på för er som inte vet) på förskolan. Haha, dem är så söta xD Om ett tag ska jag försöka att plugga matte, men orkar inte riktigt det där med skala :P Fattar inte så mycket, speciellt inte när man ska lista ut själva skalan, innan var det ju tvärtom :S Samtidigt som jag skriver inlägget lyssnar jag på asnajs musik, dem heter typ Wankamaru tror jag, kan kanske länka sen. Fast vissa låtar är ganska konstiga?
Ser fram i mot nästa vecka sen när vi får reda på spanskaprovet. Är en aning nervös för hur det gick dock.. Läsförståelsen gick väll ganska mycket åt skogen... hehe.
Men i alla fall, känner mig typ helt utmattad efter dagen, skulle kunna sova i flera dagar känns det som, jag är sååå trött. Men jag vet att om jag skulle ta en liten lur så skulle jag ändå inte kunna sova nått ikväll. Känner att huvudet börjar tippa bakåt xD Tror att det är dags att avsluta inlägget ;) Hejdå! :))
Här kommer länken till Wankamaru, fast jag hittade inte bandet på youtube :/ Men dem har gjort samma låt som denna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0