Long time, no see

JAG VET JAG VET! Förlåt.. Jag har inte bloggat så flitigt men som vanligt finns det ingen ork xD
Kollade nyss lite bloggar, det verkar som de flesta skriver om sin midsommar, kanske också borde göra det.
Tja, kom hit lite släkt, vänner, pojkvän osv. Som vanligt grillat, jordgubbar, i år blev det även en hel del badminton och bad. Skönt att det blev bra väder för en gångs skull.
Vad har jag gjort under sommarlovet som varit då? Hehe. Kollat på en koreansk serie, "Boys over/before Flowers" ^^
Har tyvärr bara ett avsnitt kvar av den :( Suger som aset. DEN SERIEN VAR SÅÅ BRA, känns deprimerande att den är slut. Men haha, vågar inte kolla på det sista avsnittet för då är det slut Dx Har både skrattat och gråtit under tiden. Skulle kunna göra ett lång, långt inlägg om det haha. Men tror ingen orkar läsa det...
Ni kan få se lite bilder från olika scener därifrån istället ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0