Pluggdag...

Inte kuuul, idag blir det att plugga massor. På tisdag har vi hemkunskapsprov, till onsdag har jag spanska läxa. På torsdag ska historiainlämningen vara inlämnad och på fredag ska matteläxa 2-6 vara gjorda. Jag är på matteläxa 4... Så det här känns ju lite allmänt surt. Speciellt när man känner att man precis har haft prov som man råpluggat till (försöker höja betyget i biologi). Vet inte vad jag ska börja med heller... Historian är väll inte så farlig. Hemkunskapen kan jag TYP. Spanskan: Uhhhhh. Och matten..... BLÄÄÄÄÄÄÄ. Hatar matten, så himla tråkigt!!! Nu kanske jag ska gå och sätta på mig min one-piece, men bara kanske, om jag orkar ;)
Men innan jag lämnar detta inlägg så kan ni få några jättegamla egenfotade bilder som jag ganska sällan faktiskt lägger ut.
Sam- som liten kattunge
Sam- som stor fet gosig katt xD
Gillar denna bilden
Isa - minnen!! (synd att bakrunden blev så ja... inte fin, men jag kommer ihåg att det var vår då eller nått xD)
Fråga inte varför jag lägger ut denna bilden... jag vet ärligt talat inte.
Suddig bild från Tha House
Mindre suddig bild från Tha House
Det här är den finaste låten Bruno Mars har gjort (men tror inte att han har skrivit den själv dock)

Kommentarer
Postat av: isabell

haha vilken fin bild ^^

2012-02-05 @ 16:45:19
URL: http://balletfreak.blogg.se/
Postat av: Gloria

:)

2012-02-05 @ 17:55:11
URL: http://beautifulgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0