Modeinlägg

Japp så idag kände jag för att göra ett modeinlägg typ om vårens mode. Haha, detta kommer låta superfånigt xD
I vår så är det ju som man ser massor med pastellfärger, vilket jag tycker är lite surt för om jag kollar in i min garderob så har jag absolut INGEN färg... Ja, ni hörde rätt. Ingen färg. I höstas gällde det ju neutrala och varma färger och nu är det helt tvärtom så.. ja... Och jag håller fortfarande på att kämpa med plugget men jag kommer ingen vart. Om någon är snäll, söt och helt underbar, så får den gärna skriva lite kortfattat om Nelson Mandela :)
Här kommer i alla fall lite plagg som JAG tycker om.
Superfin spetsklänning
Hängselkjolen är lite tveksam, kan inte bestämma mig om den är snygg eller ful. Antar att det är nått där i mellan xD
Tyckte om mönstret och färgerna
Äsch, orkar inte kommentera varenda sak längre :P
Alla dem ovan var från H&M, den nedanför är från Nelly.com
Hunky Dory - Splatter Olé TunicKa Of Sweden - Jaquline DressVero Moda - Calantha Short Dress
Vero Moda - Calantha Short DressOdd Molly - Opulent Long DressIchi - Aski Dress
Fever London - Phyllis DressThe Wardrobe - Berbiane JacketPanos Emporio - Scallop Dress
Fanns jättemycket fint, men tog bara med vissa.
Nu har jag ont i huvet och i öronen så nu går jag hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0