I knew you were trouble

Wow, var ett tag sen jag bloggade, men det blir så att jag glömmer att jag har en blogg :S haha
Men jag antar att jag får säga God Jul i förskott eftersom jag antagligen inte kommer blogga imorgon när det är julafton. Så varför skriver jag nu då? Tja, dels har jag supertråkigt x) men också för att jag ville så gärna att ni skulle lyssna på den här låten, med Taylor Swift... såklart ;) den är på hennes nya album Red, älskar den! Saknar hennes gamla låtar och hennes gamla stil. Fast den nya stilen är riktigt häftig och jag gillar verkligen många av hennes nya låtar, kan visa dem också. Som We are never ever getting back together? 
 

Kommentarer
Postat av: The Father of the house...

Is it so boring in your room?
Come out instead and enjoy the games!

2012-12-23 @ 17:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0