Random Uppdatering

Jag vet att jag inte har skrivit på jättelänge men jag har haft massor av annat för mig. Tex. så har jag fastnat framför en riktigt bra serie vid namn "Pretty Little Liars" Längre ner så får ni se ett klipp så fattar ni kanske vad det handlar om... Eller nått :S
Sen har jag också haft rätt så mycket läxor (TILLRÄCKLIGT) men det är bara att plugga.. så vissa dagar har jag inte ens slagit på datan. (DUKTIGT, GLORIA!) Dessutom när jag fyllde år så fick jag en liten minikeyboard som jag kopplar in till datan så att det kommer något ljud. Vet inte riktigt om jag sagt det innan på bloggen men jag tror inte det. Men i alla fall här kommer klippet från Pretty Little Liars:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0