En till?

Som ni vet så har jag bara en blogg som jag skriver på just nu, men jag funderar på att skaffa en till blogg som jag kan ha ett annat tema på. För på den här bloggen handlar det ju mest om mitt liv och mina tankar. Vet inte riktigt vad temat skulle vara, kanske fotografi, inredning, mode (antagligen inte), dikter etc. Haha, en förkortning jag nyss fått reda på vad den betyder xD
Det blir säkert kul också att designa den bloggen, för det tycker jag är jättekul :D
Men ja, jag tror faktiskt att jag ska skaffa en till blogg, ja, så säger vi :D
Jag meddelar senare vad bloggen heter :)

Kommentarer
Postat av: Mikaanneli

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-06-27 @ 12:51:19
URL: http://mikaanneli.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0