Lägga upp video?

Jag har ett youtubekonto: 1misswonderful och jag funderar på att lägga upp ett klipp... Ska jag göra det? Det känns inte rikitgt som jag vågar, för alla kommer ju kunna se det xP
Men om jag till slut vågar? Vad ska jag köra för låt då?
Jag kan ju heller inte spela piano eller gitarr :/ Och jag tycker att många karaokeversioner är för elektroniska eller vad man säger. Hon nedanför som sjunger gör det väldigt bra. Men hon gör det ju också inspelat och då ser det mycket mer proffesionellt? Kan inte stava!! xD

Kommentarer
Postat av: cassandra wikström

Jag tycker att du ska sjunga och spela in det!:)

Du är ju så himla duktig på att sjunga!:)

Hoppas du har det bra!:)

Kram:)

2011-07-21 @ 17:24:24
URL: http://mylifeisperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0