Kort kjol

Ursäkta att jag nu för tiden jämt bloggar så sent men jag har lånat en sån gripande bok, Kort kjol. Jag lånade den redan igår men jag är längre en halvvägs nu. Den är asbra och jag rekomenderar den verkligen.
Bildens omslag:
Nytt ämne
Imorgon är konserten!! Det är ju helt galet vad fort tiden går, känns som igår när Zacka, David och Carlos frågade om jag ville vara med och köra med dem :O
Nytt ämne igen xD
Fy vad vidrigt det var på bussen idag, det fanns typ ingen ac på :@ Önskar att dem på länstrafiken kunde ändra på det! Det går verkligen knappt att andas och det hjälper inte att fläkta med någonting, för luften är ju varm! Jag hatar att åka i varma bussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0