Imorgon blir det sensommar

Imorgon så blir det redan Augusti. Oj, vad fort det går alltså. Och jag har inte ens hunnit ha någon sommar i Sverige än. Håller på att packa nu till lägret vilket som är astråkigt ;P Hatar att packa. Packningen ska och består av:
Sängkläder
Kläder efter väder
Badkläder
Handduk
Vattenflaska
Bibel i bokform? Fattar inte riktigt det där med bokfrom...
Anteckningsblock + penna
Gympaskor=CONVERSE BABY ;D , Tofflor/sandaler = FOPPA!
Plånbok och fickpengar
Solskydd ._.
Påse bullar
(nu kommer dem sakerna som jag själv skrivit upp)
Pyjamas
Shampoo och Balsam
Hygienartiklar
Regnkläder
Jag tror nog att det där var allt. Så småningom så kanske jag lägger till lite fler grejer.
Men nu måste jag fortsätta med detta tråk, slänger in en självfotad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0