Yäy!

Imorgon är det soooovmoooorgon! :D Najs! Vi börjar 10.00 i Brinells aula för att typ gå på ngn rockkonsert elr nått. Det är sååå naaajs! Vi slipper alla förmiddagens lektioner. På eftermiddagen har vi bild och efter det har vi fysik fast med biologiprov. Det är bara bäääääääst. För jag hatar verkligen fysik xP.
Idag fick vi reda på musikprovet, vart jättestolt 46/47 :D. Det var skojsigt att höra. Varje gång man får reda på ett bra resultat från ett prov blir man på gott humör NÄSTAN resten av dagen men om man får ett provresultat som INTE är bra då bli man på DÅLIGT humör resten av dagen. Det är faktiskt lite tragiskt :/ ;)
Hoppas det går bra nu på biologiprovet :P Känner att jag kan det bra nu. Det är om insekterna. Men jag tänker så klart plugga som aset innan själva provet är x)
Men nu ska jag öhhh, em, gå och.... öööööh, göra någonting xD
Vi ses/Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: isa

jag hade ingen sovmorgon :(

haha men det gör inget

2011-04-12 @ 16:16:50
Postat av: Gloria

Usch, jag skulle varit jättesur :P

2011-04-12 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0