Don't let them get you

Tycker det är så synd att folk ändrar på sig bara för att de vill se ut som mediats bild av hur man ska se ut. (Hoppas det inte lät så komplicerat?) Såg bla idag på Youtube några helt förstörda människor. Vanligast är det nog  bland unga tjejer. Titta själv här nu nedan.
Det här är en rysk tjej, Valeria Lukyanova, som gick från det här
Till det här:
Dessutom ser hennes midja sjukligt och onaturligt smal ut. När jag sökte på real life barbie, så kom dom här bilderna upp.
 
I värsta fall kan det bli så här...
Något som har sorgligt nog blivit väldigt populärt är läppförstoringar, men jag tycker att det är en sådan korkad sak att göra, titta vad det gör... (I extrema fall)
Även fast man redan är vacker så har många plastik operationer/ plastic surgery som slutar helt fel.
Slutsats.
Varför gjorde jag det här inlägget? För att jag vill visa er att ni ska vara dom ni är och tycka om er själva. Jag kan själv ha problem med det ibland, alla har det. Men om det blir så stort att ni inte klarar av det mer och typ vill ta självmord eller nått, då förstår jag att det är okej, men gå då till någon riktigt duktig som ni VERKLIGEN litar på, annars kan det gå riktigt fel som ni såg. Plastik operationer går inte alltid fel, men du tar en risk när du lägger dig på operationsbordet. Men viktigast av allt, operera aldrig dig själv bara för någon annan. Så vill bara säga:
Tyck om dig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0