Vad ska jag blogga om? :/ hm...

Det här inlägget handlar väl om rubriken antar jag??? ;P
Kan i alla fall börja berätta lite om min dag elr nått xP Oj vad mycket P-smilisar jag gör....
Hade ännu "mer" spanskaprov. (ja, det låter weird) Men jag blev så sur för vår lärare hade ju inte sagt något om att det var en läsförståelse del dagen efter det skriftliga provet. Känns ju lite sådär småtaskigt.
Sedan fick vi tillbaka historiauppsatsen och fick B, vilket jag blev glad över, jag hade trots allt hoppas på ett litet A men B är också bra :))
Och nu kommer jag åter tillbaks till vad jag ska skriva om. OK!? Jag vet verkligen inte... Känns så tröttsamt att hela tiden lägga ut massor av bilder som jag inte ens har fotat + en video varenda gång. Förstår att det inte är så roligt att läsa min blogg. Men jag har aldrig en kamera med mig, batteriet tar slut så fort. Dessutom vill nog inte alla läsarna, (haha, verkligen jättemånga....) att jag ska skriva om mode. Hehe. Så jag är väldigt tacksam för någon litenliten kommentar :P Måste snart dra ut med hunden, usch. Fast jag kan ju alltid ta med mig musik xP <3
Hittade en gammal EGENFOTAD bild på datan från sjuan där jag pluggar till geografiprovet. Kände ändå att det hade lite med det här inlägget att göra, så här kommer den ;)
Haha, Marilyn Manroe på väggen där... Skönt att hon är borta xD, nu har jag massor av blommor ist. MYCKET bättre!!! xP Jag snackar om tapet, bara så ni fattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0