Sommarlov <3

Äntligen, nu är det till slut lov, som ni ser på rubriken :D Men jag har funderat lite... Nu har man 8 veckors lov, men för några år sedan, var det inte 10 veckor då??? hmm.. Jaja, 8 veckor är ju bra det med ;)
Tragiskt ändå att det inte är så varmt, idag är det ganska blåsigt och mulet och det är för kallt för att bada. Såg på smhi att det åtminstonde inte skulle bli så mycket regn nästa vecka.
Och vad har jag gjort idag då? Kollat på film, ätit pulled pork och pommes, godis, tja, om man går upp så sent som jag gör, då antar jag att man inte hinner uppleva så mycket av dagen xD
Har väll skrivit en del nu, vet att jag är dålig på att blogga :P Men vem orkar blogga hela tiden? ;P
Ska kolla efter någon bra 80-tals film. Tycker dom är mycket bättre än de flesta nya filmer, i alla fall tjejfilmerna. Filmen jag såg på innan kan ni se trailern på nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0