Syskonkärlek: Bokrecension

Läste PRECIS ut boken Syskonkärlek. Tja, vad ska man säga, den var ganska så pervers faktiskt XD Men ändå på något sätt bra, fråga inte varför, jag vet ärligt talat inte xP
Fast slutet var faktiskt inte världens bästa enligt min åsikt...
Det handlar om en tjej, som blir kär i sin bror, och javet, det är typ helt sjukt. Men den var i alla fall i min favoritgenre, Förbjuden Kärlek. Fallen Ängel var den bästa boken jag någonsin läst och jag LÄNGTAR efter nästa bok <3
Men på tal om boken. Om man tycker om jättekonstiga böcker, så är det här den perfekta boken xD Det var alla fall inte riktigt hmm... Min smak.
Här är boken:
Fast på sätt och vis gillar jag författarens sätt att skriva. Hon får det liksom att låta som det verkligen har hänt.

Kommentarer
Postat av: louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-350 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-lordag.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2012-01-07 @ 13:14:20
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0