If I was a flower growing wild and free all I'd want is you to be my sweet honey bee

Jaooo, försöker plugga spanska men känner inte riktigt för det... Ugh, jag orkar inte gö nånting. Hemkunskapen är klar. Engelskan gör jag inte idag. Typ. JAG VILL BARA SOVA KAN INGEN FÖRSTÅ MIG??? Men innan jag lägger mig måste jag hinna duscha, städa rummet, plugga lite mer på engelskan, packa ner och packa upp saker ur väskan. Och antagligen lite till :S
PLL har inte kommit ut än för idag så jag antar att jag får kolla imorn istället. Egentligen som vanligt har jag inte tid att blogga men jag gör det ändå, fråga inte varför.. JAG VET INTE. Pallar inte lägga upp några bilder men ni kan alla fall lyssna på min nya favvo-cover-artist.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jätte fin blogg just nu har jag frågestund så fråga på :)

2012-03-04 @ 21:24:05
URL: http://Minza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0