Birdy

Har väll inte gjort något speciellt idag, så har inte så mycket att blogga om. Var nog bara mest att det var tråkigt i skolan, läste Fattigstugan på svenskan som jag inte fattade någonting av xD Det var sån här riktigt gammelsvenska, så det är lite svårt... Bara för att vår svenskalärare vill plåga oss ännu mer, så måste vi skriva och svara på en massa frågor om det -_- Surt.
På fredag är det skolfoto men jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig eller någonting :S Usch, det är en ganska liten grej men ändå är det så många som gör så stor del av det (inklusive mig...). Önskar jag kunde gå naken till skolan istället. Haha nej men jaja xD
Ska dra och duscha som jag har märkt att jag ofta gör när jag har gjort ett inlägg på bloggen, fråga inte varför x)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0