Torsdag 19/4

Snart ska jag göra labbrapporten i kemin. Känns inte så kul, men jag hoppas att det går fort.
Lyssnar som vanligt på One Direction ;) NAJS. Usch jag missade deras live twitterchat igår :( Blev så arg för jag kom ganska exakt 3 min för sent :/
UUUÄÄÄHH jag vet inte vad jag ska skriva på bloggen längre, det händer ju inget särskilt i min vardag. Eller tja, jag tycker att det var en katastrof i alla fall :P Jag rev upp mina tunna tights D: Det var mina favvos... Så ni fattar att det är verkligen inget intressant jag har att skriva om lol
Jag vill ha sommar!!!!!!!!!!! Shit vad jag längtar! Om det blir varmt i sommar så ska jag bada massor i Dundersjön. Tänker på ljudet av folk som klipper sina gräsmattor, smaken av jordgubbar och glass, känslan av värmen och vattnet, lukten av sommarregn och uppleva alla underbara stunder med familj och vänner :D
Nepp, som sagt måste dra igång med den där sketna labbrapporten, så innan jag lämnar er så vill jag att ni lyssnar på den här underbara låten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0