Livet just nu

Har inte skrivit på ganska länge nu, men tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg.
Idag hade vi kemiprov, kändes inte sådär jättekul. Trodde att jag kunde det ganska bra, men när jag fick provet på bänken så såg jag att jag hade pluggat på fel saker. Vi fick ganska mycket på sånt som vi knappt hade pratat om. Blir så irriterad... Kände nästan för att bryta ihop när jag hoppade över fråga efter fråga :/
Just nu känner jag mig mest lättad över att provet är över :)) Även fast det gick så dåligt så känns det skönt att slippa o tänka på att plugga. Lyssnar på 1 D just nu, älskar deras musik <3 Texterna är så fina och samtidigt så sorgliga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer xP Kollar på True blood just nu, asbra serie, men tycker att de skulle kunna dra ner på snuskscenerna... Men handlingen är så spännande! Är på säsong 3 just nu, ungefär i slutet nästan. Dålig svenska jag vet. Tror att dem sa på Facebook att de filmade in säsong 5 just nu, YES. Nu orkar jag inte skriva mer, för att inlägget ska se lite mer kul ut så lånar jag en bild från WeHeartIt :P
5501884350_6e3d43a8fa_z_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0