Tävlingen!

Den här tävlingen har ett KÄNDISTEMA. Och det innebär såklart att jag ställer frågor om kändisar och ni får svara på dem. Det är bra om ni har blogg för första priset går till en bloggare.
Priserna:
1. Jag lägger upp en länk till personens blogg varje dag i en vecka.
2. Jag skriver ett inlägg med ett härligt minne med den personen.
3. Jag skriver en dikt till personen.
OBS! INGET fusk!!! Du får inte kolla på wikipedia elr liknande medan du gör den här "anmälan till tävlingen". Det blir tråkigt för alla om du fuskar....
Första frågan:
Vad heter den här mannen i verkligeheten?
2. Hur gammal är Amy på den här bilden?
3. Vart kommer Jay Smith ifrån? Alltså vilken stad?
4. När bildades Takida?
5. Vilket år sattes Rihannas karriär igång?
6. Hur gammal är Taylor Swift just nu?
7. Vem är yngst av killarna i Jonas Brothers?
8. Vem var Jennifer Anistons exmake?
Jennifer Aniston vid Toronto International Film Festival 2008
9. Vad heter Britney Spears son?
10. Hur dog Buddy Holly?
Nu var det slut på frågor! Kommentera svaren för att delta i tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0