Signs

Graham Hess bor på en bondgård och har ett liv med 2 barn och sin bror, jag har för mig att han typ var skild eller nått. En dag beter sig hundarna väldigt konstigt, det är något i närheten som skrämmer dem.
När Graham går ut på sitt fält ser han ett tecken, snart får han reda på att det finns fler sådana tecken i världen. Allt blir tydligt. Snart så fattar han att aliens försöker ge dem ett meddelande. Men han vet inte vad det är. Snart har dem redan kommit in i hans hem...
En otroligt bra film som är läskigare än The Happening. Det här är en film som jag rekommenderar starkt.
Betyg: 10/10
Trailern: http://www.youtube.com/watch?v=mTgO18G5zjI
Bild från filmen:
Haha, en väldigt skön bild xD, har för mig att dem typ gör något experiment elr nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0