FRIDAY

Ah, vad härligt med fredag! Idag och på måndag har och är det självstudiedagar, jag hoppas alla vet vad det innebär? Aja, men som vanligt tog jag sånglektionen vid halv två och slutade den vid tio i. Så därfär fick jag sluta tidigare. Najs.
Imorgon ska vi nog åka till Nässjö och kolla på tapeter till mitt rum, jag HATAR min fondvägg. Jag ska ha en lite mer lantlig stil i mitt rum. För det tröttnar jag inte på och det har vi i resten av huset. Det ska vara något ljust och ganska enkelt. Men vi får se vad jag faller för ;)
Ciao alla söta bloggare och bloggäsare! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad tar du dina bilder i frrån??

2011-05-16 @ 18:55:51
URL: http://saandiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0