More dresses!

När jag sitter och kollar på alla fina grejer på http://www.melba.se/ så blir jag så suktad av alla fina klänningar. Kolla bara!
Katie dress
Pammie dressCasey dressMadeleine dress
Och så fanns det lite fina skjortor:
Lisa shirtPocket shirt
Jag är inte så jätteförtjust i Jumpsuits men jag gillar dem här:
Side lace jumpsuitLace jumpsuitFlower jumpsuit
Lite söta tunikor....
Jasmine topEllra tunic
Vacker väst
Lace vest
SHOES!!!
Christina heelMella heelsVanessa heel
Hallie heelCara heelJennifer heel
Classy heel
Nu kommer alla boots och kängor ;)
Telly bootsStella bootsMonroe boots
Lisa boots
Sööta shoees!
Afrodite wedgeGinny wedgeRalla wedge
Lace wedgeBertha wedge
Skirts
Navy setSarah skirtFlower skirtDot skirt
Jag vill ha allihopa!!!! Förlåt i fall det typ blev ett aslångt inlägg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0