Lördag

Idag så ska jag fortsätta kolla på Whip it, lägger ut en trailer i slutet av inlägget.
Jag har kollat på lite klockor, ungefär som Foki har. Fast lite mer åt det gullgulliga hållet med mycket diamanter och rosetter :)
Inte just sånna här men dem var i alla fall fina
Det här är lite mer vad jag söker efter:
Hittade inte riktigt sådant jag ville ha, för jag söker efter den mer maffigare typen. Antingen ska den va jättestor eller jätteliten xP
Kolla här, det är vad jag vill ha http://fokis.se/category/fokis-shopping/

Kommentarer
Postat av: mickan

hej hej asså gud vad länge sen det var vi sågs men asså du gillar foki va om du gör håller jag med dig hon är rätt skön och har så söta kläder ibland aa ses imon då!

2011-06-04 @ 15:57:23
Postat av: Gloria

Japp det var det :(

Och ja, jag tycker att hon är en duktig bloggerska och har väldigt bra modesmak ;)

Japp det gör vi <3

2011-06-04 @ 19:21:55
URL: http://beautifulgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0