1 Week!

Om en vecka så blir det att åka till Kanada. Kommer nog att ta med mig datan och blogga även där. Så häng med och följ gärna bloggen. Det blir säkerligen bilder, för jag tar nog även med mig kameran också. Kanske inte blir blogginlägg mitt under dagen i Kanada för jag kanske gör massa grejor och så. I Kanda så är dem 6 timmar efter oss. Så om jag bloggar klockan 6 i Kanada så är klockan 9 här, så hos er blir det i alla fall mitt på dagen.
Hoppas ni förstod vad jag skrev :S xP
Här är en liten SnEaK pEaK på Kanada, alla bilderna är från http://weheartit.com/
2751851747_609f5fd3a6_z_large
202585-1307790756-0_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

If its 6am in Canada, it is 12pm in Sweden...



And you can forget about seeing the top image... that's from BC (West side of Canada), but we will definitely see the Niagara Falls (second image).

2011-06-13 @ 15:48:50
Postat av: Gloria

I know, I figured that out a moment later...



I did'nt mean that we were going to go there... It's just some pictures from Canada... I KNOW

2011-06-13 @ 16:08:37
URL: http://beautifulgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0