MÅLA

Usch vad jobbigt det är! Nu har mamma och jag beslutat oss för att ta en paus i en timme. Jag håller på att göra om i mitt rum, så det ser ut som en ända röra :S Nästan alla grejer låg på sängen förut men nu ligger dem på golvet.
I garaget står en halvmålad säng, en klar vitmålad kista och ett halvmålat skrivbord. Igår hämtade vi tapeterna till fondväggen. Det är verkligen hur skönt som helst att slippa se Marilyn Monroe varenda gång jag vaknar. Och den här gången ska jag ha gammeldags blommor som fondvägg. och sängen ska stå rakt ut från väggen i mitten av rummet. Imorgon ska vi leta efter en möbel elr två på second hand och måla det i vitt. ^^
Det här är inte den tapeten men jag tyckte att den här var fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0