Filmtips?

Kan nästan tänka mig att det inte är någon som kommenterar detta inlägg men ändå.
Jag vill ha filmförslag. Genre? Tycker om en del fantasy, läskiga och kärleksfilmer. Haha, jag vet jättebra kombination. Men jag tycker i alla fall inte så jättemycket om komedier, för dem flesta brukar ha jättetorr eller barnslig humor... Fast barnslig humor är ibland faktiskt ganska roligt...  lol. Men aja, om ni har något filmtips i genrerna Sorligt, Fantasy och Läskigt så kommentera. Funderar annars på att kolla på ett avsnitt från The X-files, det är en relativt läskig serie, enligt min åsikt. Fast vissa avsnitt är faktiskt inte så farliga. Här kan ni få lyssna på x-files themesong: Tycker att den är jättecreepy XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0