Alla Hjärtans dag

Jag såg på en sida att på alla hjärtans dag så kan man göra så här ifall man känner sig ensam och kanske inte är ihop med någon osv.

Men då kan man faktiskt tänka såhär: om ingen annan firar mig, så får jag väl göra det själv! Gör något som du verkligen, verkligen gillar!

Här kommer några tips:

♥ Kryp ner i ett varmt bad, läs en bra tidning och lyssna på din favoritmusik.
♥ Gör varm choklad, bädda ner dig i sängen och läs en bok.
♥ Skaffa ditt absoluta favoritgodis, glass eller vad du vill ha, kryp upp i soffan och kolla på film.
♥ Gå på bio med en kompis som inte heller är tillsammans med någon.
♥ Säg till dina föräldrar att du tycker ni ska fira alla hjärtans dag tillsammans på restaurang, eller bara äta extra god mat hemma.

6010420035_1d3d0cbd73_z_large

Jag vet att det är typ lite fel tidpunkt på året att skriva om sånt här XP

181734_10150100847756641_599791640_6675151_6921272_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0