Vintage stil

WWWAAAAAAAAWWWWWWW! Hittade så sjukt fina kläder lite överallt på nätet <3
Först var jag inne på Fokis blogg :http://fokis.se/ Det går tyvärr inte att kopiera bilderna därifrån men kolla in dem själv, älskade det blommiga linnet!
Sen kollade jag lite på google och hittade denna:
Jag har totalt blivit kär i SPETS, BLOMMIGT och JEANS <3<3<3
Blommig och vacker klänning ^^
Säger bara LOOOOVE!
När jag har varit på stan har jag sett en gudomliga klänning från Lindex som jag har fallit för! *kollar på den med drömmande ögon*
Men jag kan inte ha med den i det här inlägget för att den är alldeles för stor, den kanske kommer sen när jag har skrivit klart det här.
Blommig sommarklänning / klänning /pinup / S /M
Hittade den här på tradera.com, så sjukt underbar!! För att se den i större format: sök på det här:  http://mega.tradera.com/784/121284784_1.jpg
Jag måste ha den här skönheten!!!!
Nu är det slut på det här inlägget! Nu ska jag försöka att lägga upp den där klänningen, fast vet inte hur det blir??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0